Jul och fina gester

Det är något mysigt att gå upp på morgonen och öppna luckor i julkalendern. Om exakt tre veckor är det julafton och snart infinner sig förhoppningsvis julkänslan också. Får ta och börja lyssna på julmusik!

Jag adventspyntade i helgen med stjärna och ljusstake, men tomtar etc. tänkte jag skulle få vänta ett tag. Känns lite väl juligt. Nu imorse slog det mig dock- jag är ju inte hemma alla tre veckor innan jul (åker till Stockholm den 19e) så jag får helt enkelt lov att pynta lite tidigare än jag tänkt- typ i helgen. Mysigt det också.

Små gester betyder mycket! Fick precis ett mail av min projektledare och fd lärare som hört om min pappa... Jättegulligt.

Nu hoppas jag att publiceringen fungerar bättre idag än igår. Jag ska ägna mig åt hemtenta, möte och i eftermiddag åt hemtentan hemma hos en kompis. Förhoppningsvis har vi bättre självdiciplin tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback