Meningslös shopping

Är det det här som kallas för meningslöst shoppande?

Tog en promenad till Vällingby för att köpa en almanacka och hittade en som jag är nöjd med. Väl hemma börjar jag fylla i den. Passade på att skriva in ett antal födelsedagar också, och inser då att oktober och november är utbytta mot mars och april. Minst sagt irriterande! Så nu måste jag dit imorgon igen och byta den.
Tur i oturen i alla fall, att jag skrev in allt direkt så att jag upptäckte det. Hade ju varit surt att inse i oktober.



Promenaden var i alla fall mysig, jag fick sällskap av mamma. Testade nya kameran, har inte lärt mig inställningarna än men det blev ett gäng bra bilder i alla fall.

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, kul att du kikade in på NetWorking!

Ha en fortsatt bra julhelg

/Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback