Morgonpromenad

Första december idag. Jag har längtat till julen, eller snarare till advent, i några veckor nu. Få julpynta, pyssla, dricka glögg, baka osv. Nu tycker jag plötsligt att det gått fort, är december redan här?

Hur som helst, jag gjorde faktiskt ett försök att se julkalendern på tv imorse. Nyvaken och kvar i sängen, hade lite svårt att hålla mig vaken... Får göra ett mer ordentligt försök ikväll eller en annan dag. Ja, jag är 21 år gammal men jag måste ju fortfarande se ifall den är bra eller inte varje år :p
Jag har en chokladkalender också för den delen. Också ett måste! Tyvärr ligger den hos Linus så jag kommer inte åt den förrän ikväll eller så.

Tog en morgonpromenad imorse, det var länge sen! Ganska mysigt, trots vädret. Tycker om att vakna till på det sättet, även om det är mörkt när jag går ut.

Nu är det dags för frukost och sen föreläsning hela dagen. Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Gynning

Ska också försöka göra min blogg mer personlig, får se om jag lyckas senare.

Postat av: Karin

ja Twilight var riktigt bra:) Typ nu vill man bli kär i en skitsnygg vampyr haha

2008-12-01 @ 10:46:51
URL: http://kairnolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback