På gott humör!

Nu är jag trött, men på bra humör! Intressant exkursion idag, för att sedan åka till Tornby och handla julklappar. Som tur var fick vi låna bil av en snäll klasskompis, så vi slapp cykla. Det är kallt ute idag, har till och med snöat lite. Hur som helst är i alla fall alla julklappar klara utan om en. Skönt att ha det gjort, och jag känner mig duktig! Kommer inte ha så mycket tid nu närmsta veckan eftersom jag kommer sitta och skriva hemtenta igen. Den sista klappen vet jag precis vad det ska vara för något och var jag hittar den, men på affären i Tornby hade de den tyvärr inte.

Med hjälp av en annan kompis har jag fått lite brädor så att kaninerna ska få sitthyllor i sina burar, äntligen! Det kommer nog bli uppskattat.

Sedan fick jag ett (väntat) telefonsamtal, och hjälp med att flytta hemförsäkringen till ett annat företag. På så sätt blev det kostnaden mindre än hälften av det gamla, väldigt trevligt. Spara pengar är ju aldrig fel, speciellt inte i december när kommande studiemedel dessutom är lägre än vanligt (som det alltid är i december och maj).
Hjälpen kom från
insplanet, som jag hittade via gratisbio.se. Hur smidigt som helst, jämförde på internet och sedan ringde insplanet upp och fixar allt utom att säga upp den gamla.

Nu är jag trött (har inte sovit många timmar i natt), har rejäl huvudvärk och tänkte vila lite innan det är dags för städning och sen Greys Anatomy hos en kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback