Presenten som inte suger

Av mina kusiner fick jag en söt liten apa som blåser nagellacket torrt. Jättesöt!
Jag har faktiskt målat naglarna idag, och testat. Vet inte om den gör någon nytta, men lite rolig är den som sagt.

Jag konstaterade idag att juldagen är nog den dag på året man använder mest onödiga saker.
Det kom jag fram till när jag satt med min lilla apa och någon annan ropade om äggsnopparen. En tredje fick en äppelskalare.

Men som sagt, lite roligt är det allt även med "onödiga" julklappar.

Sitter och växlar mellan att läsa biokemi och kolla efter kameror. Vi får se om det blir någon i mellandagarna och i så fall vilken. Funderar på en canon ixus 80, några åsikter? Kompaktkamera ska det vara i alla fall, jag vill kunna ta med den utan problem.

Kommentarer
Postat av: Matilda

TACK :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback