Bättre sent än aldrig

Min dator har krånglat hela dagen fram tills nu, igen. Börjar lessna, men men.

Beställde kurslitteratur igår, statistik som har kursstart imorgon och så etikböcker i kursen vi läser parallellt hela terminen (men inte behöver förrän nu). I senaste laget men som sagt, bättre sent än aldrig...

Har fått en hel del gjort idag, både pluggande, städning, förläsning osv.
Försöker förbereda seminarium och tentaplugga nu, men jag är ruskigt trött! Förstår inte varför...
Gick och la mig innan kl 22 igår, sen ringde C och vi pratade till strax efter 23, men jag somnade ändå vid halv 12 och sov fram till 8-9 nånting. Trots massa drömmar borde jag väl vara ganska utvilad? Uppenbarligen inte.

Känns i alla fall bra att jag har fått massa saker strukna från att-göra-listan senate dagarna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback