Datorn behöver väl också semester ibland

Jag har skrivit förut att min dator lever sitt eget liv. Den bestämmer själv när den ska fungera och inte, men hyfsat ofta är vi överrens. Igår tog den semester och vägrade starta. Någon som vet hur man botar den? :P
Tanken är väl att köpa en ny... nångång...

Dagen igår var lugn. Sov bort halva dan (blir lätt så när klockan är närmre fem när man kommer hem... igen), pratade i telefon, pluggade, gymmade och letade mig bort till andra sidan stan för att kolla på film.
Spännande historia det där med att hitta förresten... Har aldrig varit i den delen av stan, mitt lokalsinne är inget vidare och det jag har att gå efter var en muntlig vägbeskrivning, som jag fick cyklandes, två gånger. Jaja, efter lite krångel ("Men, du måste vara fel för det ska inte finnas någon T-korsning. Oj, förresten, de kanske byggt om") m.m. så hittade jag faktiskt rätt. Och hem igen kom jag utan att köra fel =)

Två föreläsningar idag, full fart mot tentan. Framförallt föreläsningen i eftermiddag låter intressant: "Evolution ur en ekologs perspektiv".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback