En lugn mellandagsfest?

Hmm ja... Lugn kväll är ju upp till var och en att tolka fritt :p
Förfest/ hyfsat lugn hemmakväll med några klasskompisar och några till. Lite "jag har aldrig" och en hel del pratande. Trevligt, framförallt eftersom det är folk som jag inte känner så jättebra.
Sen var vi några som drog vidare till hg. Förutom lite korta stunder i baren har vi dansat nästan konstant, bra musik hela kvällen och helt underbart!
Hg stänger vid tre, då gick vi till statoil och sen på efterfest. Nu har jag nyss kommit hem.
Kanske inte jättelugn eller tidig kväll, men riktigt kul och det är det som är huvudsaken.

Att jag sen måste prata med en kompis någon dag och reda ut lite är en annan sak... Men det har ingenting med ikväll att göra.
Nu ska jag strax sova...

Kommentarer
Postat av: F

Svar: Tack:)...Låter kul!

Postat av: Anki

Det är det som är bra med storstäder, att uteställena stänger klockan 3, här stänger dem klockan 1, då har man ju precis kommit igång :P Ha en trevlig helg! Kram!

2008-02-09 @ 13:16:12
URL: http://egoanki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback