En underbar helg

Nu är jag hemma efter en helt underbar helg! Ja, jag kom ju hem igårkväll, helt slut. Har blivit långa, aktiva dagar och inte så mycket sömn. Har gått och lagt oss vid 3 och upp vid 8.
Jag som inte suttit på en häst har ridit två hästar om dagen, så ja, jag har lite träningsvärk nu :p Framförallt häst nr 2 igår var helt underbar.
I lördags åkte vi in till stan med några av As klasskompisar. Åt italienskt (restaurang Vivaldi, mysigt, trevligt och god mat). Sen gick vi vidare, hamnade på ett café där vi åt efterätt och drack kaffe. Jag och A måste fått någon knäpp där, vi var jätteflummiga, skrattade konstant, avslutade varandras meningar... Väl på bion fick väl all energi någon urladdning för då blev vi jättetrötta :P
Såg Sweeny Todd. Inget att rekommendera, en skräckfilm som inte var läskig utan mest skabbig. Seg på sina ställen och alltihop i form av en musikal.
Kom hem vid 22.30 igårkväll, somnade väl strax därpå och tog mig inte upp förrän vid 9. Då hade jag dessutom sovit drygt 3 timmar på bussen från Göteborg. Jag har nog en del sömn att ta igen.

Så mycket som inte går att sammanfatta här, men men. Börjar fundera på att hitta en häst att rida igen, fått blodad tand vid det här laget :p
Nu ska jag snart iväg på statistikföreläsning. Måste komma ihåg att köpa kaffe på vägen, jag är fortfarande ruskigt trött och har ingen mjölk hemma =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback