Franska örter till frukost

Som jag skrivit tidigare, så är knäckebröd med färskost, och en kopp kaffe till, en otroligt god del av en frukost enligt mig. Tänkte att jag skulle återgå till färskosten häromdagen, men variera mig lite så jag köpte med vitlök och franska örter. Brukar tycka att det är gott, men just den här är det dels inget särskilt med och framförallt så passar det inte till frukost. Så nu vet ni det :p

Underbart ute idag! Sol, fågelkvitter och snödroppar i rabatterna. Att det sen är kallt och frost på marken är en annan sak- man kan väl inte få allt? (inte sommar och förmodligen inte full vår i februari i alla fall).

Tentaplugg som gäller hela dagen nu!

Kommentarer
Postat av: Fridah

**ååh nej, va trist med tentaplugg idag :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback