Fredag

Godmorgon godmorgon =)

Varför kan man aldrig sova innan en tenta för? Inte så illa inatt dock, somnade rätt tidigt, vaknade bara en gång under natten och låg i 10 min och väntade på att klockan skulle ringa.

Fullspäckad dag planerad idag, men så brukar det ofta vara men inte bli när jag har tenta. Brukar inte sitta och skriva så länge. Tror inte den här tar så lång tid. Dagens planer hur som helst:
- Tenta
- Luncha med några klasskompisar
- Packa det sista, fixa djuren
- Cykla till stan
- 13.55 går bussen till gbg
- Framme hos min kompis strax innan halv sju
- Sen så... tja, vi lär ha en del att ta igen :p

Lär väl hinna slänga in nåt inlägg här under dagen också tror jag...
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Emsan

Lycka till på tentan! Jag vet hur det är natten innan! Men det är så otroligt skönt efteråt! :) Det kan man ju glädjas åt i alla fall!
Ha en superbra fredag!

Postat av: Frida

Hey! Lycka till på tentan, tusen gånger om! Det kommer att gå bra! Guuu va roligt att åka till GBG, vill också dit, det är nog en av Sveriges bästa och mysigaste städer måste jag säga!
Ha en toppen helg! Kram

2008-02-15 @ 10:07:59
URL: http://fridalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback