Gomorron

Okej, jag har varit vaken i nästan två timmar, men ändå. Föreläsningen slutade redan kl 16 igår, så vi började väl vid femtiden... Full fart hela kvällen, med traditionsenlig mat (spaghetti, köttbullar och tomatsås, "tradition" sen en liknande fest inför nolle-p i höstas) och en mängd öl, drinkar, shots och lekar.
På bra humör hela kvällen, och det var riktigt roligt! Blev dock aldrig någon kravall, jag och P tog en promenad till statoil och sen blev jag trött och gick hem. Känner mig lite... seg... idag, men det får det vara värt.

Sitter och pluggar nu och ska strax försöka få i mig lite frukost. Seminarium om humanevolution kl 13, så det är det kapitlet jag läser nu (ute i jättegod tid. Eller så...). Men det är intressant i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Kim

ja visst var det super kul, men jobbigt när man är ovan, haha! så tränar du också det? okej, du får väl titta bland annonser som finns å se om någon dyker upp. nu ska ja ut i stallet!

Postat av: Emsan

Ja, jag är faktiskt nöjd med både tröja och skor! :)
Ha en bra fredag!

2008-02-08 @ 12:24:15
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback