Lördag

Sovit länge, ätit god frukost, kollat lite tv och pratat med lite folk på msn. Dagen börjar bra och fortsätter rätt lugnt...
Ska väl plugga och städa lite, ta en promenad, handla lite mat... Och ikväll är det fest igen. Ska ta det lugnt och kolla på film imorrn, sen är det återgå till pluggande för fullt inför tentan som gäller.

Hur som helst, precis som jag skrev inatt så var kvällen igår helt underbar. Bra musik på hg hela tiden vi var där (ja, klockan var väl närmre ett tror jag...), billig bar och roliga människor.
Studentställen är billiga, I like! Speciellt när det gäller drinkar (40 kr) och shots (30), jag som mest håller mig till cider väl på krogen. Tråkigt i längden. Hur som helst, chokladmints-drink (bailys, minttu och mjölk) och kanelshots. Jättegoda båda två!
J har en kompis här i helgen som påstod sig vara riktigt imponerad. Haha, får väl se om vi uppfyller det ikväll också.

Jag tror det togs en del bilder, måste försöka få tag på de också... Jag älskar foton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback