Middag och telefonsamtal

Har pratat med C ett bra tag. Trevligt! Fick en rapport om Stockholm och hon en om Linköping. Hon höll med om att saker verkar minst lika röriga här nere...

Håller på att fixa middag, pannkakor. Hade massa mjölk att göra av med så... Segt att steka bara, framförallt eftersom jag äger två stekpannor och båda är extremt dåliga. Blir en ny så snart jag kommer till Stockholm! (presentkort...)

Ska iväg en sväng ikväll. Måste klara av ett samtal (återigen) för att få lite bättre ordning på mitt liv. Och lär inte må bra efteråt... Hatar det här, men det måste göras för att skiten ska gå över!

Till slut, ett grattis till min älskade H som klarat körkortet!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Smaskigt med pannkakor! :)
Ha det toppen och hoppas allt ordnar sig med telefonsamtalet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback