Nattuggla

Jag är verkligen en riktig nattuggla. Vet inte varför egentligen, för jag tycker om tidiga mornar minst lika mycket, förmodligen mer. (Om jag hade orkat gå upp till dem, vill säga).
Tog en promenad, kom hem för en liten stund sen. Nu är det te och CSI Miami halvliggandes i sängen som gäller. Ska nog sova snart...
D klagar på att han aldrig får några roliga sms när jag är ute och festar... Han har bara hört om mina väldigt... hrrm... fint stavade och fullt logiska sms jag skriver efter lite alkohol.
Imorgon ska jag till honom och plugga, ev. en sväng till labbet och kolla prep (borde verkligen), och sen träna. Slappardagar är väl säkert bra, men jag blir rastlös efter ett tag.
Tankarna härjar fortfarande hej vilt i mitt huvud. Och jag längtar efter en kram...


Kommentarer
Postat av: Frida

Kram från Stockholm!

Postat av: Frida

Kram från Stockholm!

2008-02-03 @ 23:32:02
URL: http://fridalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback