Övertaggad i 180

Alla eventuella bakis-känningar byttes efter halva danspasset ut mot världens adrenalinkick! Jag hoppar runt, studsar och det känns som om livsgnistan kommit tillbaka.
Har verkligen hur mycket energi som helst och kan inte sitta still- haha! Härlig känsla!
Borde däremot sätta fart, får besök om knappt en halvtimme å måste iaf hinna duscha å plocka undan lite, heja mig!

Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt... Det är fest på g så vi får se. Är riktigt sugen på att gå till hg (eller nåt annat ställe) och fortsätta dansa och festa! Däremot håller jag mig nog alkoholfri ikväll, nån måtta får det ju vara :P

Vad ska ni göra ikväll?

En bild som speglar mitt humör just nu ganska bra:
image118

Kommentarer
Postat av: F

Har varit lugnt ikväll, ser på Let´s dance bla. Kul med dans, vad dansar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback