Statistik, träningsbrist och msn

Jag har öppnat labbhandledningen, konstaterat att jag kan lösa första uppgiften "för hand" (dvs utan att öppna excel eller annat program), men att jag behöver kursboken eftersom jag inte kommer ihåg exakt hur man gör. Så långt har jag kommit. Sen har jag ätit middag, tittat på TV och konstaterat precis samma sak gällande statistiken. Gud vad ambitiös jag känner mig idag då :p
Skämt åsido, kanske dags att få något gjort? Eller i alla fall hämta boken, som ligger en halvtrappa upp? Ja, det får nog bli planen.

Efter lite styrketräning här hemma är i alla fall större delen av obehagskänslorna borta från kroppen. Skulle behöva en rask promenad, men det regnar ute så det känns inte jättelockande. Har inte tränat på snart en vecka och inte promenat lika mycket som vanligt heller. Inte likt mig som jag varit senaste tiden, börjar känna mig lite rastlös :P Men som sagt, jag tror det är just det här jag behöver för tillfället.


MSN vägrar fungera. Jag hatar det lika mycket som vanligt. Kanske är lite msn- beroende?


Kommentarer
Postat av: Anki

Mm, msn har krabbat för mig med idag! Men nu äntligen fungerar det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback