Torsdag

Har hunnit med en del idag... Tvättat, haft D på besök och fått en del ekonomi förklarat för mig. Ska gå igenom en del bokföring men har inte alls bra koll på sånt. Bra att kunna få lite hjälp!
Hade glömt att jag lovat att bjuda på lunch, så vi fixade det tillsammans, lyckades stöka till rätt rejält i köket men det har jag också fixat nu :p Blev riktigt gott, den lilla smak jag känner. Känner mig inte sjuk, men känner att det är på väg.

Nu ska jag iväg på föreläsning, sen nästan bara hem och byta om innan fest ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Ja, man ska inte träna om man känner sig lite halvvissen. Det är bättre att vänta tills man kännser sig på topp!
Vad det var i paketet visar jag nu! :)
Hoppas du får en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback