Ännu ett "I-landsproblem"

God morgon god morgon =)
Somnade faktiskt riktigt tidigt igårkväll (dvs vid 12), så jag kom upp vid halv 8. Senaste dagarna har jag snoozat alldeles för länge annars. Vaknade visserligen vid 4 med panik-känsla i hela kroppen men man ska väl inte begära för mycket. Hey, det är jag och mina sömnproblem!

Precis ätit frukost (knäckebröd och färskost är ju ungefär hur gott som helst!), ska plugga nån timme innan jag ska iväg på seminarium. Dumt att mitt magont igår hindrade mig från att läsa all litteratur men det går nog bra ändå.

Upptäckte ännu ett klädproblem (kanske bättre ord än I-landsproblem) häromdagen. Med polotröja blir det jobbigt att dessutom ha halsduk. Polokragen är dessutom rätt vid så det räcker inte med bara den.
Jag tycker om min stora halsduk, den behövs i den här blåsiga stan!

image104

Och jodå, det gick med både polokrage, halsduk och jacka efter att ha bökat lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback