Brist på bloggande

Hade verkligen fullt upp hela dan igår. Föreläsning, möte, tornby (enda jag köpte var batterier och tvättpåse på IKEA, vuxenpoäng till mig :P), träna (box och yoga, totalt 2½ timme så jag var lite trött sen), sen direkt till Frida där vi kollade på film och satt och snackade alldeles för länge så vi sov bort hela förmiddan sen. Länge sen jag sov så länge och hyfsat bra!
Föreläsning idag, sen var jag helt matt och yr när jag cyklade hem... Har inte haft ork till någonting, sovit några timmar och mår fortfarande inte helt bra. Skitskumt!
Nu börjar jag äntligen må lite bättre, så jag och L ska ta en promenad till D och mata mina odjur. Får nog bli en tidig kväll.

Kommentarer
Postat av: anna

du kan väl läsa nu om vad jag tyckte..hehe
kram!

Postat av: Jonna

vuxenpoäng varsegod:)! haha..

2008-01-29 @ 22:03:45
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback