Brrr...

Har precis kommit hem, och jag fryser! Det är inte så många minusgrader ute skulle jag tro, men tillräckligt för att man ska bli kall lite överallt av att vara ute drygt en halvtimme.
Jag är i alla fall glad att jag bara har två kaniner ute den här vintern. Det är så mycket jobbigare med djur på vintern, vattnet fryser, man blir kall av att vara ute och städa, osv.
Kyla är inte min grej helt enkelt. Det kan få vara kallt nån månad eller två, bara för att man ska må sådär extra bra när värmen kommer framåt våren. Det kan vara snö vid jul, några dagar i januari så man kan leka i snön med kompisar. Och massvis med snö i fjällen för att åka skidor och snowboard (där kan det gärna få vara snö året om :p). Men kallt och nån cm snö (max) är bara värdelöst...
Så nu blir det till att sätta sig i soffan med värmekudde, filt, en varm kopp kaffe och kursboken. Läsa om försöksmetoder och evolution. Faktiskt mycket intressantare än det (förmodligen) låter.

Fick ett sms om förfest imorgon, då det är kravall. Då är alltså förfesten planerad också, hos P och L, kul!
Årets första kravall och det är slutsålt, så det blir nog en rolig kväll får man hoppas =)

Kommentarer
Postat av: Anki

Tror du inte det? Jag tror vi bara är halva :) Har hört talas om kravall, det ska va skitkul :)

Tack för din kommentar och lycka till med "någon" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback