Core

Fem timmars pluggande gör att jag känner mig lite duktig även om jag inte är klar än. Får läsa resten imorgon förmiddag, börjar inte förrän kl 13.
Det blev träning trots allt, 30 min core och sen 10 min spring/trampmaskin (vet inte vad den kallas). Kändes ganska lagom iom att det blir nästan samma muskelgrupper imorgon. Core har jag aldrig varit på förut, men det är övningar för mage och rygg ("kärnan" i kroppen). Får väl se hur kroppen mår de närmsta dagarna, men det här är bra för min inte-alltför-friska rygg! Den behöver styrka, och flera av övningarna påminner om de jag fått av sjukgymnasten jag gick hos för några år sedan. Man kan ju anpassa allting efter sin egen förmåga också, nice.

Har precis ätit middag, ska iväg på förfest om en liten stund. Men först måste jag nog hälla i mig lite kaffe så jag hittar tillbaka till energin.
Sen blir det kravall halva natten =)

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag ska läsa till lärare :) Okay, det låter ju riktigt bra (: Då får man hoppas att man kommer in. Vad läser du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback