Dagens fundering

Låg i sängen och segade och funderade i morse. Ute stormade det och lät hur mycket som helst.
Hur mycket tål egentligen ett fönster? Nej, jag är inte orolig för att mina fönster ska gå sönder, men hur mycket blåst tål de egentligen?

Nu verkar det lugnat ner sig lite, men när jag gick hem för två timmar sen blåste det rejält.
Hunnit med att ha M och M (haha) på fika här med kaffe och proteinbars. Tanken var nyttig fika och eftersom ingen av oss testat lite blev det en kul grej. Smakade väl helt ok, jag blev jättemätt. Får se vad det blir för tema på vårt fika nästa gång?
Sen iväg till P på födelsedagsfika med tårta och kaffe. Massa folk och rätt trevligt.

Ikväll blir det förfest och utgång. Jag är trött men har lovat att följa med. Ska bara först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback