En trevlig kväll

Boxpasset var härligt! Hyfsat lugnt pass, men avslutade med styrketräning (ben, armar, mage) som hette duga! Jag kommer ha rejäl träningsvärk närmsta dagarna.

Sedan dess har jag och F suttit och snackat om allt mellan himmel och jord (och då menar jag verkligen allt) fram tills nu. Väldigt mysigt och mycket skrattande!
Tycker lite synd om henne som ska cykla hem såhär dags, efter en diskussion om förföljning och våldtäkter. Men det går nog bra, hon hör av sig när hon är hemma.

Själv borde jag sova, men jag känner mig inte trött för fem öre. I vanlig ordning, blir galen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så typiskt att man
inte är trött på natten (typ nu).
När man ska sova.. Sen somnar man vid kl:05
o ska upp vid kl:11, yippie :-/
Hatar att inte kunna sova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback