Högertrafik

Linköping är en riktig cykelstad, och trots detta (eller just därför?) så finns det väldigt många som saknar cykelvett helt och hållet. Det jag oftast irriterar mig på är att många inte ens verkar hört talas om vad högertrafik innebär. Skärpning!

Jag trodde att det skulle bli betydligt mindre diskussioner på dagens seminarium (migration, drift och den naturliga teorin) än i fredags, då vi diskuterade religion och kreationism. Visst, det var ju lite mindre diskussion och mer fakta idag, men blev ändå lite diskuterande fram och tillbaka, många pratade förbi varandra och allt var inte solklart.

Hämtade ut några tentor idag, blev godkänd även på botaniken =) Skönt att ha alla tentor klarade från förra terminen.

Ska äta lunch och sen ge mig ut i kylan och ta hand om kaninerna hemma hos D. Får bli mycket kläder på för det har blivit vinter här igen...

Kommentarer
Postat av: Hannah

tacktack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback