Lär känna 3 nya personer varje dag

Japp, det ska man tydligen göra, fick jag höra på träningen nu ikväll.
Lärde inte känna några nya människor, men ett väldigt bra och tufft träningspass! Man känner att man verkligen ger allt man har och lite till, kopplar bort allt annat och bara ger gärnet. Råkade få en mits och min arm (och indirekt en spark) i huvudet, inte så skönt... Gick över efter ett tag i alla fall så det lär inte vara någon fara.
Med tanke på vår
gym-diskussion i fredags får jag väl lov att nämna att jag i alla fall hade lite ögongodis på träningen... =)

Varit borta och ätit middag (bjuden igen, vilket flyt man har :p) och kollat på film. Haha, har blivit en del paj-ätande senaste veckan. Jag gjorde broccoli- och baconpaj, sen kycklingpaj (med massa annat i också) igår och idag taco-paj. Men men, det är gott och lite omväxling är det ju i alla fall.

Borde egentligen sova, men är inte trött... Har tänt ljus och dricker te. Apelsinlukten från två doftljus blandas med vaniljdoften från teet, mysigt. Har en presentation att läsa igenom innan jag kan få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback