Lite träning

Finns det något skönare än att komma hem från ett bra träningspass, ta en lång varm dusch, smörja in kroppen och hoppa i mysbyxor och linne? Tror nästan inte det...
Om några timmar ska jag lägga mig i min nybäddade säng (ska bara byta lakanen också... Har tyvärr ingen hustomte som gör sånt åt mig) och sova så gott, så gott. Men innan dess ska jag väl komma på nåt litet att äta. Är inte hungrig (åt middag nån timme innan träningen) men det sägs ju att man "måste" äta efter så.
Körde box idag, men det jag tänkte skriva om var yogan som jag var på för första gången i måndags. Direkt efter boxpasset, på gott och ont :p Kan ju säga att övningarna var jobbigare än jag trott, jag glömde bort att andas och totala omdömet blir väl sådär. Helt ok men inte mer än så- kommer troligen inte gå igen, i alla fall inte regelbundet. Men stämningen och avslappningen i slutet var härlig, man kommer bort från allting.

Fånigt vad beroende man är av internet förresten. Startar datorn, varken internetsidor eller msn vill funka. Har dock kommit igång nu, hoppas att det funkar posta inlägg också för blogg.se krånglar fortfarande för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback