Lycklig!

Jag känner mig lycklig, för första gången på väldigt länge. Inte bara en känsla av att vara glad för stunden och koppla bort alla bekymmer och problem, utan riktigt lycklig. Visst finns problemen kvar, men de känns inte oöverkomliga. Det känns som att jag klarar av allting- kan till och med tänka på all skit och vara på hyfsat humör.
Jag hoppar och studsar runt och har hur mycket energi som helst! Nu ska jag försöka omsätta den i något vettigt som städning.
Jag säger ju att jag är beroende av solen för att må bra. Vad är det för vitaminer man behöver solljus för att bilda? D? Kanske borde börja äta extra sådana på vintern?
Andra människor kan få en att må bra, och de kan få en att må dåligt. Mina vänner är ovärdeliga för mig och utan de hade jag absolut inte varit den jag är idag, men i slutänden är det bara en själv som kan se till att man mår bra och är lycklig. Glöm inte det!

Förresten, någon som har tips på någon rolig inflyttningspresent? Som kan köpas på stil hemköp? Den lilla roliga affären här nere är stängd eftersom det är söndag...

Kommentarer
Postat av: Littlejohn

Tack för kommentaren själv, jag funderar mycket på om jag skall blanda privat och ekonomi, eller skall jag koncentrera mig på det ena?

Jag vill inte bli pretentiös - försöker ha glimten i ögat. Privatekonomi är ganska svårt. Det finns så mycket olika möjligheter därute!

Trevlig kväll!

Postat av: Littlejohn

Vad kul att du tycker det, för det är mycket roligare!

2008-01-13 @ 18:37:07
URL: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback