Min dator och träningsvärk

Nej, datorn har inte träningsvärk, det är det jag som har. Trodde inte jag skulle få någon när jag inte kände någonting igår, men nu gör sig alla möjliga muskler påminda. Känns ju som om jag har träningsvärk i tuttarna ;p

Jag brukar ibland skämta om att jag ska börja dejta en D-are (läser data...nånting) för att få hjälp med min dator som har ont om minne, stänger av sig och lite annat smått och gott. Fick lite hjälp igår i alla fall, raderade några filer och flyttade över några. Inte av en D-are (sånna känner jag knappt några) utan av en kompis. Tyvärr verkar det inte ha hjälpt så mycket... =(

Var på filmkväll igår, har sovit lääänge och ska precis äta frukost nu. Får bli rejäl sådan, för jag är jättehungrig och min mage klagar genom att göra ont... Marängswiss som middag igår kanske inte var någon bra idé, råkade bara bli så. Inte speciellt nyttigt heller, nej.

Nu ska jag på något sätt hinna ta en promenad i det underbart soliga vädret, städa, plugga och fixa lite annat innan jag ska vara hos F vid halv sju-sju. Dit hittar jag inte ens. Blir fullt ös som gäller nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback