Nyshoppat =)

En sväng nere på stan, blev en del inhandlat =) En trevlig fika på Gyllen också innan vi stack hem.
Ett linne, ett par träningsskor, två örhängen, underkläder...



Sista bilden är på mina gamla träningsskor som jag haft ett antal år. Men de har faktiskt inte gått sönder förrän strax innan jul. Som sagt, jag behövde nya.

Linnet är jättefint på, funkar till fest men även till vardags. Också föremål för dagens stora I-landsproblem:
Ska jag ha detta, eller blåa toppen till svarta jeans på fest i helgen?
Som sagt, lyx"problem"? :p

Kommentarer
Postat av: Karin

bra shopping:)

Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Tack för ditt besök hos mig, trevlig blogg du har! Hoppas att du kommer tillbaka! Ja den där tankenöten är klurig! Jag kommer med svaret senare i kväll ev i morgon!

//Sus

2008-01-17 @ 18:53:41
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback