Överenergisk och kaffesugen

Dagen avslutades lika bra som resten av dan... Har ätit god mat (ska nog tigga till mig receptet nån dag) och kollat på film. Nu har jag precis kommit hem, var lite trött tidigare men nu har jag hur mycket energi som helst! Känner mig helt uppspelt och skulle kunna hoppa runt hela natten känns det som. Inte vet jag vad det humöret kom ifrån heller.
Är dessutom jättesugen på kaffe. Nej, jag tänker inte dricka kaffe såhär dags, jag har sömnproblem som det är, men ändå. Brukar inte ens bli sugen på det såhär dags.

Naglarna blev väl hyfsade förut i alla fall. Med lite övning kommer det nog bli riktigt snyggt! Men nu får de duga såhär några dagar tills jag orkar göra om det:


Har förresten fotat dagens shopping (och en del annat)- är riktigt nöjd! Lägger in de bilderna imorgon...

image108

Kommentarer
Postat av: anna

ah ok. Vad är det för nya kurs?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback