Så fånigt...

När jag tänker på min gamla hobby får jag hyfsat ofta ångest. Jag vet inte varför. Kan inte ens bestämma mig för om jag längtar tillbaka eller är glad över att ha slutat.

På pappret är jag fortfarande ganska aktiv, men jag har inte tävlat sen i mars, och inte regelbundet sen jag flyttade från Stockholm. Här är det färre tävlingar och jag känner inte de här lika bra (vilket gör att delen som handlar om att träffa kompisar inte blev samma sak).

Förra veckan kollade jag på gamla bilder och filmer, då inget ångest utan bara en liten längtan. Nu fick jag frågan när de får se mig på hemmaplan igen...
Jag kan ju faktiskt ta mig till en tävling i Stockholm, bara för att? Så får vi se sen...



Kommentarer
Postat av: Matte

Hej Upp med hakan... Stockholm ligger ju inte så lång bort.... Känner igen detta med hur man mår.. men livet måste gå vidare och gymmet och träning är ett bra alternativ.. Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback