Söndagskvälls-tankar

Trots gymmande och födelsedagsfika med massa folk vill inte riktigt obehagskänslan försvinna... Nu ikväll är den starkare än någonsin.

Dessutom vägrar fortfarande msn fungera. Det funkar inte att ladda ner en senare version och webbmessenger vägrar också. Jag blir galen!

Cykeln fick punka idag också. Jag nämnde det lite fint för M nu på fikat ikväll. Han frågade direkt om han skulle komma å laga den. Tänk vad bra med någon som förstår mina fina små pikar utan krångel (A). Jag är oteknisk, ja. Och ibland ganska bekväm av mig, varför försöka själv när någon erbjuder sig?

Jag hoppas på att det går någon bra, lagom lättsam film på TV nu, så ska jag lägga mig och invänta en förhoppningsvis bättre dag imorgon...

För ett år sedan fick jag höra från "någon" att söndagskvällar var som gjorda för att halvdeppiga tankar skulle komma. Söndagskvällstankar helt enkelt. Det kanske stämmer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback