Termin 4

Jahapp, då är man inne på fjärde terminen alltså. Kursstart på evolutionen idag. Halva kurspoängen går på seminarium, resten på tenta med kryssfrågor. Låter rätt simpelt men verkar som om det blir en hel del att läsa i kursen.

Botaniktentan är skriven nu också, vi får se hur det gick. Kan ha gått bra, kan ha gått sämre.
Lite kul är att poängen från i höstas börjar trilla in, har fått 10,5 hp registrerade sen igår. Inte helt fel =)

Skulle lämna studieförsäkran nu och hittade inte min csn- kod, slutade med att jag blev sur på min röra och städade igenom alla bankpapper sen 2005 eller så. Jag vet vart jag har allt, det råkar bara vara lite rörigt. Eller, det var, nu är det lite bättre ordning =)

Ska sätta mig och fortsätta plugga nu. Eftersom min dator har bestämt sig för att inte tycka om pdf-filer och eftersom msn vägrar fungera så får jag väl gissa mig till vad som kan vara lämpligt att läsa...

Förlåt för ett rörigt inlägg, jag är ganska slut i hjärnan efter kursstart, föreläsning, plugg, tenta osv... Men det känns skönt att vara igång igen!

image97
Påväg på middag i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback