Tvättat =)

Sådär! Fyra maskiner senare är allting tvättat. Var ett tag sen- hittade kjolen jag hade på nyår i tvättpåsen =/ Men en del har jag faktiskt tvättat även i år :p Skönt med allt rent nu i alla fall.

Har varit en ganska bra dag idag. Föreläsningar (en intressant, en ganska onödig), tvättat, tränat. Träffat J för första gången på länge. Trevligt, men lite konstigt. Ett kort besök hos D har jag hunnit med nu ikväll också.

Sitter med lite för mycket tankar nu ikväll, i vanlig ordning. Har varit ruskigt trött hela dagen så kanske kan jag sova i alla fall?
...Eller kanske inte...

Jag ser att ni är ett gäng som läser bloggen. Så därför undrar jag- vilka är ni? Läser ni regelbundet eller är det första gången ni tittar in?

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja den var häftig den bilden med sminkögonen! hehehehe...
/Sus

Postat av: Littlejohn

Du vet ju vem jag är, och visst är det trist och tvätta. Men så skönt efteråt!

2008-01-22 @ 20:02:36
URL: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback