Var tog dagen vägen?

Oj, snart är klockan tre. Vill ni veta en hemlighet? Jag har precis ätit frukost.
Kom hem vid 5 inatt, sov till 12-13 någonting men har faktiskt pluggat en del också.

Kvällen igår blev kul! Jag var ju så trött, så trött men piggnade på mig. Blev en helnykter kväll för min del men humöret smittade av sig från de andra. Kul kul, känns som om våra fester blir lite skumma ibland numera men det är väl inte enbart någon nackdel?
En hel del flummande, en del seriöst prat och ja, en bra kväll. Däremot visade det sig vara lååång kö på hg så det blev hemmafest hela kvällen och stor del av natten, sen blev jag meddragen på ett besök på statoil (ja, det är väl det alternativet för fyllemat som finns här i närheten) och sen hem. Jättetrött!

Idag är det plugga, tvätta och gymma på schemat. Och födelsedagsfika hos Marie ikväll.
Har varit en ganska bra helg, imorgon är det föreläsningar igen. Hänt lite saker som kan komma att visa sig positiva också...

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja barn vet mycket mera än vad man tror faktiskt! =)
Det blir en tidig kväll i kväll nu då!=)
//Sus

Postat av: Littlejohn

Ja, men det är ju därför det är så kul att läsa bloggarna. Att folk skriver sina tankar..

Jag har varit på bio...

2008-01-20 @ 21:40:19
URL: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529
Postat av: Littlejohn

Ja, men det är ju därför det är så kul att läsa bloggarna. Att folk skriver sina tankar..

Jag har varit på bio...

2008-01-20 @ 21:40:29
URL: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback