Shopping =)

Nu har jag och mamma varit iväg till Barkarby en sväng. Eller ja, det var några timmar sen vi kom hem men ändå.

Billiga affärer är bra att ha ibland! (eller snarare väldigt ofta...) Inte helt fel att handla mycket för lite.


Skor från skopunkten:
svarta sneakers, 149 kr
Rosa ballerina (jättesöta!) 149 kr
svartvia-mönstrade ballerina, fick "på köpet" (99 kr)


Lite saker till lägenheten:
Röd handduk, 12.50 kr, Jysk
Matta, 129 kr, Rusta
Filt, 29 kr, Rusta

Mattans färg är perfekt som jag vill ha det nu när jag gör om lite hemma. Hoppas bara att storleken blir bra, men det är jag ganska säker på.
Plädens färg är jag inte säker på, men vi får se hur det blir. Den var ju billig i alla fall.
Handduken har jag likadana sedan tidigare. Jättemysiga, men jag saknade en extra liten.



Har bestämt mig för att stanna hemma ikväll och göra lite nytta. Har gjort lite sektionsjobb (sommarlov? Vad är det?), sätter ut annonser på saker som ska säljas, och ska väl pyssla lite med insektssamlingen.
Har allsången på i bakgrunden, mysigt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag älskar skor! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback