Men vad är det här?

Snö ute! Tunt tunt lager bara, självklart, som är på väg att smälta bort, men ändå. Jag vill ju ha vår nu!

Har varit vaken i två timmar men inte börjat fixa frukost förrän nu. Dock hunnit med både promenad och tvättande.
Det här verkar bli en typisk "vara-duktig-och-få-mycket-gjort-dag"; tvätta, sen till skolan och påbörja en hemtenta, sen laga trerätters middag till oss själva hos F. Eftersom vi är alldeles för duktiga på att sitta och prata och analysera hela nätterna, så har vi redan nu konstaterat att jag kommer sova där. Weho, framförhållning! Inte vår starka sida i vanliga fall, tror jag.

Börjar (fortsätter?) denna söndag med att efterlysa tips på hur man blir av med halsont! Jag börjar lessna...

Kommentarer
Postat av: anki

Här har det varit fint hela dagen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback