Varför äter man alltid för mycket?

Nu har jag ätit så det sprutar ur öronen på mig och magen sprängs.
Okej, riktigt så illa är det inte, men jag är alldeles för mätt. Varför äter man alltid för mycket under högtider för? Det måste vara för att det är så gott!
För nu har jag ätit sill, lax, ägg, prinskorv, sallad, chokladpåsktårta och lite, lite godis. Efter påsk ska jag börja leva sunt igen, men fram tills dess tänker jag fortsätta bara njuta =)

Typ alla kompisar här uppe är bortresta eller iväg till släkt ikväll så jag ska stanna hemma med mamma och titta på Så som i himmelen. Kan inte komma på om jag sett den eller inte.
Och med mig framför filmen ska jag ha mitt stora, goda påskägg jag fick för en stund sedan. Får se om jag kommer orka äta nåt från det :p

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Jenny!

Fick du i dig hela ägget...?? ;-)

Tack för kommentaren. Kolla min blogg. Där har du ett svar.

2008-03-23 @ 17:22:28
Postat av: Anki

Har inte fått äta påskmat ännu : l Men imorgon ska vi ha lite familjemiddag :D Hoppas du har haft en rolig helg : )Och glad påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback