Min mobil!

Fick ett sms igår om att min mobil är lagad och jag kan hämta ut den. Lämnade in den i söndags eftersom den knäpper av hela tiden- väldigt störande (den blir i princip oanvändbar).
Hoppas att det funkar nu, och hoppas att det går på garantin.

Min kusin har tagit körkort. Kanske jag borde göra ett ryck snart jag med?

Jag har haft en lugn lördag hittills. Sovit länge, ätit god frukost, tagit en promenad med mamma, träffade en kompis då också, nu ska vi fika (varm choklad och äppelkaka =) Nästa vecka ska jag börja leva nyttigt igen...) innan jag ska iväg.
Ikväll blir det halloweenfest, innan dess ett besök hos C och mina småsyskon.

Fick reda på att mötet imorgon är inställt. Surt när jag åkt upp hit delvis därför, men det finns inte så mycket att göra när folk inte kan.

Kommentarer
Postat av: JONNA

hoppas din mobil är fixad nu då! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback