Äntligen- träning!

Nu ska det bli ordning på bloggandet hoppas jag!
Är hemma tidigt för första gången på en vecka eller så, det behövs! Kaninerna behöver både uppmärksamhet och skötsel, lägenheten behöver städas osv. Därför ställde jag in min "date" ikväll, dvs titta på Grey's Anatomy med några kompisar.

Har precis kommit hem från Biltema, mina gummistövlar visade sig läcka- ingen höjdare! Nu är de bytta så nu ska jag förhoppningsvis slippa bli blöt om fötterna.

Är äntligen frisk, så nu ska det tränas! Ska iväg på box om en stund, ska försöka få tag på någon att köra med. Annars finns det säkert någon där. Hade velat dansa Afro idag, men det passet verkade vara utbytt idag...

Dags att fixa middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback