Oslo

Förlåt för dålig uppdatering- har helt enkelt inte haft tid alt. inte haft tillgång till Internet de senaste dagarna.
Torsdagen blev en heldag med inventering, möte och bastu. Igår blev det en tur i stan, tåg till Stockholm och därifrån bil till Oslo.

Jag tror att igår var första gången jag satt mig ensam på ett café... Hade nästan två timmar att fördriva och ingen shoppinglust så jag satte mig med en latte och min bok på Chocciolata- mysigt ställe!

Nu är jag alltså i Oslo, tillsammans med mamma och hennes syskon. Vi är här för att hälsa på min mormor, blir nog trevligt.

Idag är det som bekant (kanske?) kanelbullens dag. Kul dag, klart att den ska firas! :p
Jag tänkte baka bullar senare idag, det har jag nog aldrig gjort.

Kommer ni förresten ihåg böckerna jag köpte i söndags? En av de var Stieg Larssons Män som hatar kvinnor.
Det där med att komma igång att läsa igen gick bra, jag har läst varje kväll och sen självklart under resan igår.
Nu är den slut. Tyvärr har jag inte andra boken i serien i närheten, så det blir Nobels testamente härnäst.

Vad gör ni i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback