Te och choklad efter en härlig dag

Sitter och kollar på tv, dricker te och äter choklad. Dagen blev riktigt trevlig!

Jag, Marie och Frida hade några timmar att slå ihjäl innan tåg/buss gick, så vi åkte in till stan, gick en sväng på biblioteket, satt och fikade och snackade skit, handlade choklad, åt middag på subway. Lite segt, men faktiskt trevligt och mysigt. Träffade en till tjej att prata med på cafét också.

Efter några timmars bussresa träffade jag H och S i Stockholm, gick till Friday's, tog en drink/sprite och snackade lite.

Har nyligen kommit hem, bussen dök inte  upp så jag fick gå (med TUNG bag), så nu är jag ganska frusen...

Mamma hade te gamla söder hemma, och jag hade kvar chokladen (med hasselnötter och apelsiner- rekommenderas!) från tidigare. Gott!

Dagens citat:
"Jag tycker om att göra flugor på smällen!"
Övertrött fredagshumor...

Idag har varit en bra dag. Även om tankarna på pappa finns i bakgrunden hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Julia

Vart väldigt sugen på choklad när du nämnde det ! Jag kan tipsa om en väldigt god sort från marabou figs and almond! Alltså marbou med fikon och mandel...jätte gott!!!

2008-11-10 @ 15:17:23
Postat av: Sofia

Vad är det för te du har? :)



Muggarna kommer från DollarStore, kostade 10 spänn styck! Lätt värt pengarna! :D

Det fanns flera andra uttryck också, men vi tog bara dom som passade oss bäst, vi har redan en hel uppsjö med olika muggar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback