Ett förklarande mail

Haha, fick ett mail som innefattade en fråga om ett program (?) vid namn Latex. Med tillhörande Wikipedia-länk om jag inte skulle förstå :p (vilket jag inte gjorde heller).

Filmkvällen igår blev mysig, vi var bara 3 pers, såg på Dukes of Hazzard och Rocky Horror Picture show och åt lite choklad. Hade varit sugen på mörk choklad i flera dagar!
Första filmen var helt okej, andra var konstig och seg. Sen blev jag jättetrött under sista halvan av den också :p

Vi var hemma rätt tidigt och jag vaknade hyfsat tidigt. Har hunnit städa Ls kök nu på morgonen också!

Blir en ganska lugn helg för min del, men i eftermiddag ska jag iväg på nåt kul... Berättar sen! Kameran ska absolut med (eller, jag fotar ju för tillfället med mobilen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback