Ett tips

Somna inte med tusch-streck på armen.

Då blir både lakan och väggen färgade.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

Hej Jenny,



Jag hade inte velat att ungen skrikt sig trött av hunger! Jag tror mitt inlägg missuppfattades lite. Problemet var inte själva amningen (som jag är helt för) utan min töntiga, icke frigjorda reaktion. Jag trodde inte jag blev generad inför börst. Men det blev jag.

När jag får barn då jäklar ska det ammas precis vart jag vill! =)



Tjing!

Postat av: julie

han och jag håller på att inleda ett förhållande :) Han gillar barn (:O!), spelar handboll, och festar som alla andra :P Men det blev ett armband, han blev även glad för det :)

2008-09-14 @ 14:29:32
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback