Födelsedagspresenter...

Äntligen helg! Grupparbetet är färdigt, de senaste dagarna har vi inventerat 7 områden. Det har varit rätt härligt att vara ute hela dagarna, även om man blir trött av det.

Har verkligen inte haft tid att blogga senaste dagarna, igår var jag ute hela dagen, sen hade jag lite att fixa i skolan och sen häfvträning. Imorse försov jag mig, eller ja. Jag vaknade i tid för att möta gruppen när jag skulle, men det blev lite stressigt på morgonen.

Ska in till stan idag eller imorgon, lite beroende på när jag känner för det. En sväng till systemet för festen imorgon, och så fyller L år på söndag så jag ska köpa present till honom. Har en del idéer men varför ska det alltid vara så bra att komma på de där klockrena presenterna man gärna vill ge? Speciellt till pojkvän tycker jag...

Kaninerna börjar vänja sig vid att vara inne, härjar runt och tigger uppmärksamhet. Själv ska jag ta det lite lugnt, mysa med mina små monster framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback