Jag är en skogsmulle!

Nu är jag äntligen hemma efter en härlig (men jobbig) dag!

Fint väder, att ligga och vila i solen vid lunch var ju absolut inte fel...

I förmiddags inventerade vi två hagar gruppvis på egen hand, det gick rätt bra faktiskt. På eftermiddagen slåttrade vi, dvs slog en äng med lie. Krattade och flyttade bort allt slaget också. Jobbigt och jag kommer ha en grym träningsvärk i ryggen imorgon, men det var rätt kul.
Nu är jag helt slut, pga det och ryggen som gör ont (av samma anledning) ställde jag in boxen idag. Jag känner mig frisk iaf, men eftersom jag inte hunnit träna på senaste tiden är det lika bra att ta det liiite lugnt i alla fall.

På eftermiddagen kom även personen från länsstyrelsen som ska bedöma våra grupparbetet i slutet av kursen.
Han berättade om sitt jobb och hjälpte till att slå. Han sa också att vi var både snabba och bra på att slå, och det av någon anledning brukar höra ihop med ifall grupparbetena blir bra eller inte, så vi får väl se =p
"Visa upp sig lite för ev. blivande arbetsgivare", som vår lärare sa. Inte mig emot, han verkade ha riktigt roligt jobb.

Det är mycket fältjobb den här kursen, och jag trivs jättebra med det! Jag är nog en riktig liten skogsmulle...

Om datorn känner för att samarbeta med mig idag också så hoppas jag på att kunna lägga in lite bilder från dagen senare.

När jag nu loggade in såg jag att blogg.se fått helt nytt utseende, snyggt! Verkar som ett kul upplägg också, som jag ska sätta mig in i lite senare.

Kommentarer
Postat av: rooroo

skogsmulle är kanske det gulligaste ordet.

minns hur vi hade skogsmulle skola i dagis för tuusen år sedan:)



jo tjejkvällen var riktigt nice


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback