Jag har bestämt mig!

Sassa får stanna. Allt funkar så bra nu så det finns ingen anledning till att känna sig tvungen att sälja henne =)
Skönt att ha fattat ett beslut.

Jag fick alldeles för ont i huvudet i eftermiddags för att sitta och titta i ett mikroskåp i flera timmar, så istället satt jag och snackade om allt och ingenting en stund i skolan och gick sen hem till pojkvännen. Han är sjuk, så vi låg och kollade på lite film och sen var jag snäll och diskade och lagade mat innan jag stack iväg på träningen. Skippade sektionspuben.

Nu har jag precis kommit hem (inte många timmar man är hemma, inte) från boxen. Mitt knä protesterade lite och gjorde ont idag också, tror det är lite överansträngt eftersom jag rivstartade med träningen förra veckan. Egentligen är det ju bara träning som fungerar mot det, så jag fortsätter träna men tar det självklart lite lugnare om det gör ont.

Dags för en dusch, sen har jag projekt röja lägenhet framför mig! Att dammsuga blir det väl kanske lite sent för, men diska, bädda rent och laga lunch tills imorgon borde jag kunna göra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du får en god natts sömn gumman. kram!

Postat av: Amanda

http://amanddaj.blogg.se/2008/september/tavling-vinn-ett-navelsmycke.html#comment



Tävla gärna om ett navelsmycke i min blogg! :)

2008-09-18 @ 16:08:22
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback