Nu har jag dansat in helgen!

Efter en eftermiddag som mest bestod av att fördriva tid så var det skönt att släppa loss genom att dansa afro.
Ytterligare ett pass som tränar hela kroppen, hur kul som helst och man känner hur spänningar i musklerna försvinner. Däremot tränas en massa små muskler man knappt vet om att man har, framförallt i ryggen, så man brukar få en rejäl träningsvärk efter de första gångerna. Vi får väl se hur jag mår imorgon :p

Mitt lilla
missöde med kortet har löst sig, nu är det nya aktiverat som träningskort utan några som helst problem. Skönt!

Och jag fick som jag ville, det blir filmkväll i Lambo ikväll. Ska alldeles strax iväg.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

trevligt med filmkväll =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback