Shopping!

Var ju i Tornby igår för att handla lite... De hade någon specialhelg där på IKANO-huset så det gick gratisbussar direkt och de hade en del bra erbjudanden. Smidigt, bussarna borde de tjäna på att ha oftare!

Kom hem med två böcker (Män som hatar kvinnor, av Stieg Larsson, och Nobels Testamente, av Lisa Marklund), 6 nya fiskar (fläckiga pansarmalar), skohorn (så nu kan mina kompisar sluta klaga på att jag inte har något) och cykeldäck för att fixa en kompis cykel.
Jag beställde en ny cykel också, men jag kan inte hämta den förrän på onsdag eftersom jag vill ha den färdigmonterad. Jag vågar INTE ge mig på att sätta ihop en cykel själv.

Trevlig dag i alla fall, sprang på lite folk vi kände, fikade osv.

Jag har knappt tid att läsa nu för tiden, men tänkte börja ta mig tid. Älskar att läsa och nu när hösten är här så är det ju så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback